21 november 2008

framme i storstan...

Sittter på ett hotell vid Odenplan och har lånat en dator. Har min med mig, men blev väntandes i lobbyn en stund nu och passar på att göra ett litet inlägg. Den här datorn vill inte gärna ta bokstaven e så ni kanske får fylla i själva...

Nu ska vi snart ut och äta med hela crewet, och nyss kom ett gäng från Sweden Rock och checkade in, men vi känner ju inte varandra än, så jag hejade inte...haha!

Jag och hjärtat plus en till börjar på förmiddagen imorgon och vi har hand om säkerheten hela dagen samt natten. Berättar mer imorgon.

Mattes hjärta slog några extra slag nyss när jag fick ett mms från Tippans hundvakt, Therese. Det var en bild på hennes söta dvärgpinscher Elsa och Tippan som låg och myste i samma bädd, efter en långpromenad. Känns skönt att hon har det bra. Tack Therese!

Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Sweden rock? Vaddå, vad är du ute på nu?! :) Blir ju nyfiken. Jobb eller nöje? Hopaps du får det bra vilket som. Kramar!