24 november 2008

för sent...

Är i vinterjackköpartagen, och har kikat lite på H&M och hittat en modell jag gillar. Kollade ett mail idag från just H&M, där dom lämnade 200kr rabatt på alla ytterplagg, MEN den gällde bara till 23/11. Typiskt, det var igår det...

Red på förmiddagen och hade sällskap av både Anna och Therese som red sina kusar. Tack gud för ridhuset, säger jag bara, för jösses vad kallt och blåsigt det har varit idag.

På jobbet har jag varit i personaldelen hela dagen, och städat. Eller röjt rättare sagt. Tror jag fick ihop tio säckar med skräp. Möblerade om litegrann också sen torkade jag golvet och dammade, så nu känns det lite fräschare där inne.

Kikar på både Design Simon & Tomas, och Färjan, och hua vad det är pinsamt mellanåt på Färjan, haha!

Nu ska jag gå och banta 10kg....önska mig lycka till, hehe! Kram på er

Inga kommentarer: