31 oktober 2008

snö!!!


Det här var vad som mötte mig när jag trött öppnade dörren och släppte ut hundarna imorse. Snö, jag orkar inte! Tur att jag ska åka tåg och inte köra bil till Stockholm idag. Dessutom har vi inte fått på några vinterdäck än, så jag får sladda försiktigt till stallet nu på förmiddagen.

Packade nästan allt igår kväll, men jag blir så trött på mig själv, att jag aldrig kan börja packa lite tidigare. Varför hålla på att packa mitt i natten liksom?!

Nu har jag stall och ridning och efter det ska jag hinna med ett ärende på Kupolen, och sen ska jag åka till huvudstaden. Tror dock att Tippan får stanna hemma. Jag vill inget hellre än att ta med mig mitt hjärtegryn, MEN det är så mycket som vi har tänkt göra, mamma och jag som Tippan inte kan följa med på, och då har hon det mycket bättre hemma hos husse. Men det skär lite i mattes hjärta för det är så himla skoj att ha med henne på olika saker, och ente bara sånt som hör vardagen till. Men det blir fler gånger.

Nej, men nu måste jag sätta fart så jag hinner för 11.50 går tåget, och det lär ju inte vänta på mig. Tror datorn för följa med iaf så jag bloggar i helgen. Kram på er

2 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Ha det så skoj i Stockholm nu!

Nutti sa...

Svar Lisi:

Tack snälla du! Kram på dig