31 oktober 2008

in da big city...

Nu är jag i den stora staden med stort S. Här regnar det massor, men det är iaf inte en tillstymmelse till snö-me like! Men jag måste nog införskaffa ett paraplax om jag ska kunna irra runt på stan utan att se ut som en dränkt katt.

Tippan fick som sagt stanna hemma hos sin älskade husse, och självklart, eftersom jag bokat djurvagn, så hade alla andra resenärer på tåget sina små älsklingar med sig. Bara för att mattehjärtat skulle kännas ännu mer tomt. Haha, men vad tror ni, jag överlever säkert.

Jag skulle ta med mig min lilla bärbara dvd, för att kunna glo på SATC på tåget, den glömde jag!
Jag skulle ta med min lilla vita ASUS för att blogga, den glömde jag. Men jag kan ju som nu låna mammas dator. Jag skulle även ta med min vågtång för håret, och den glömde jag också...

Ikväll ska vi till min moster Lotta och käka. jag och min mormor väntar bara på att min mamma ska komma från jobbet först. Vi hörs senare! Kram på er

Inga kommentarer: