11 oktober 2008

mina älsklingar...

Fick lov att ta kort på Tippis i soffan idag, för när hon kollade upp hade ena örat ställt sig, och hon såg så himla söt ut.

Jag och TC på uteritt.

Jag och Lena träffades efter lunch och gick en vända med alla hundarna. Hur härligt väder som helst med massor av sol och hela 18 grader i solen. Tippan älskar verkligen att träffa sin dvärgpinscherkompisar. Vi åkte vidare till stallet där vi först gjorde klart allt stallfix, innan vi gjorde iordning våra hästar och gav oss iväg på en liten skrittrunda i solskenet.

Nu måste jag vila lite, för så där mycket aktiviteter har jag inte utövat på hela veckan, haha!
Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄÄÄntligen fick vi umgås lite, tänk så tråkigt jag har utan dig i mitt liv, hur har jag gjort förrut??? Ta det lugnt med jobbandet ikväll även om jag tycker det är en hemskt dum idé att du ska jobba redan. Ses i morgon, kramis!

Stolt Mamma sa...

Hihi söt-tippan! =)