13 oktober 2008

Jag och TC red ut med Lena och Bally på förmiddagen. Det var full aktivitet i stallet när vi kom dit. E-M har en hästskötarelev denna vecka som utför en massa sysslor i stallet, som mockning, smörjning av läder, städning och allt man kan tänka sig behöver göras i ett stall. Perfekt att få lite hjälp!

Tillbaka på jobbet efter min sjukvecka, och det kändes skönt att vara tillbaka i gamla rutiner igen. Min favoritkund (hund) Molle var in idag. En mycket stor New Foundland, som alltid hoppar upp på disken för att mumsa godis. En herre med mycket personlighet.

Nu på kvällen har jag och våran fostertjej varit på bio. Vi såg Patrik 1,5. Handlar om ett bögpar som skall adoptera ett litet barn, men det blir inte riktigt som dom har tänkt sig. Filmen var riktigt charmig och rolig, och kanske lite sorglig också. Se den!

Nu ska jag umgås med The family, grabbarna kom hit idag också och stannar till imorgon, och kommer på fredag igen. Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Jag är också tillbaka på jobbet, efter en skööön ledig vecka! Söt bild på hästarna där, och en sån underbar vovve - som en nallebjörn :)
Kramar!