23 oktober 2008

inget särskilt...

Idag har jag faktiskt inget särskilt att berätta för er, utan bara lite vardagligt trams. Igår innan jobbet tog jag och hjärtat med oss pojkarna, som är lediga två dagar från skolan, till stan för att käka lunch på thaien. Det är så kul att se att minstingen fullkommligt älskar suchi.

Idag har det varit jobb som vanligt och på förmiddagen var jag och Tippis i stallet. Bokade tågbiljett till Tippan och mig också, för nästa helg ska vi till min goa mamma i Stockholm. Det ska bli så mysigt!

Storhandling efter jobbet idag med hjärtat, och sen hem för att utfodra hungriga barn, haha! Har haft en slö kväll i soffan med "Du är vad du äter" och "Lyxfällan".

Nu är det strax sovadax för morgondagen är lång med jobb både på dagen och natten. Kram på er

Inga kommentarer: