14 september 2008

söndag, en arbetsdag...

Idag har jag och hjärtat fått massor gjort. Vi har rensat ut här hemma på möbler vi har tröttnat på och som vi inte längre använder. Vi ska göra om i bla vardagsrummet och då får dom gamla möblerna inte plats, och sen har vi möbler från gamla köket kvar också. I väntan på den nya soffan som vi beställt så ska här tapetseras och fixas lite, då är det perfekt att ha lite svängrum över.



Vi passade också på att slänga lite skräp från carporten. Det vore ju inte så dumt om den ena bilen får plats där, hehe! Fattar fortfarande inte hur vi kan samla på oss så himla mycket grejer hela tiden. Tycker mest att jag slänger och kör iväg stup i ett, men ändå finns det mer grejer än plats känns det som.



Nu börjar iaf vårat hem ta lite form och det ska bli bättre, för jag är inte nöjd förrän var sak har sin egna plats. Så det så! Ska lägga ut möblerna på Blocket tänkte jag.



Nu på kvällen har jag varit till Lena med en kompis som är intresserad av att köpa dvärgpinscher av dem. Vi fikade och myste med hundarna, och bladdrade non stop såklart! På vägen hem tog jag in och nattade hästarna. Nu är det sovadags och jobb imorgon. Kram på er

Inga kommentarer: