18 september 2008

sälja, köpa osv...

Oj, vad mina inlägg handlar om köp och försäljning nu! Kanske inte är så kul för er att läsa, men det är så det har varit för mig dom senaste dagarna. Har fått iväg några av möblerna och det är några kvar. Tycker det är skönt att möblerna får nya hem *ler* jag menar, det är bättre att dom blir använda, än att jag ska ställa dom i ett förråd och aldrig ta fram dom igen.

Idag har vi köpt ett till batteri till husvagnen och fyllt på en till gasol och ställt in. Hjärtat har kollat igenom att allt funkar som det ska med el och uppladdning samt värmepanna osv. Allt verkar vara i sin ordning. Är nyfiken på förtältet, så vi ska nog sätta upp det i helgen. Sen ska det inhandlas nödvändigheter till den.

Jobbade ju inatt på S2 och Bolanche, som hade spelningar med Sugar plum ferrie och Doktor kosmos. Vi hade inte mer än drygt 100 gäster och det var lugnt. Tyvärr kommer man ju hem så sent när vi stänger två, så jag tog sovmorgon imorse. Åkte till stallet och fixade klart där, sen hem igen för att göra mig iordning och åka till jobbet. Lunchade med Lotta och sen var det jobb som gällde. Upp med en ny kampanj som börjar i helgen, men vi blev inte riktigt klara idag, utan får fortsätta imorgon.

Visade skåpet med två lådor för en intresent efter jobbet, men hon skulle kolla upp om en målare kunde betsa om skivan innan hon bestämde sig till imorgon, så egentligen är det inte sålt ännu. Jag och hjärtat handlade på Coop och åkte hem och fixade mat. Sallad, grillad kyckling mimosa och varma vitlöksbröd fick det bli ikväll.

Nu ska jag kolla in lite inredningssidor och få inspiration till vardagsrummet. Kram på er

Inga kommentarer: