29 september 2008

nöjd med min dag...

Satte klockan på sju imorse och skuttade upp för att äta frukost. På med stallkläderna, varma sådana för imorse fick man minsann skrapa rutan på bilen. Huga gillar inte det! Men det lär väl bli vinter och kallt fastän inte jag gillar det, så det är bara att acceptera.
Mötte upp Lena i stallet och vi red tillsammans efter allt stallpyssel. Solen sken och TC var glad och lite busig. Tänk att man blir så glad av att få rida lite, så man sitter och småler på hästryggen! Fick lov att fråga Lena om det var normalt eller om det är jag som har nån störning. Haha! Men hon kände likadant.

Mobilbilder som vanligt. Tc utanför stallet efter våran sköna ridtur i solen. Gullgubben!

Jag och Tippis gick på en lång promenad när jag kom tillbaka från stallet. Helt ljuvligt väder! Jag gick mest i snabbt tempo, men joggade en hel del. Mycket mer än jag trodde att jag skulle orka faktiskt. Det är så skönt att hoppa in i duschen när man är helt varm och svettig.

På väg till jobbet hämtade jag ut mitt paket från H&M. Ni får se sen! Jobbet har gått bra, förutom att vi har för mycket att hålla efter med varor så det är stökigt överallt igen, Hatar när det blir så. Känns inte som man kan sätta kunden i focus när allt är upp o ner.

Nu ska jag gå ner i mitt dressingroom och försöka få klart med all klädförvaring. Rensade ur en kartong med kläder och tog med till jobbet. En praktikant tog det hon ville ha men det finns mer kvar, plus att jag har mer att rensa ur här hemma. Allmän utdelning! Haha! Kram på er

Inga kommentarer: