13 september 2008

klick, klick...

bild: h&m.com

När man är sjuk får man roa sig i stillsamt tempo, och vad passar då bättre än att klicka hem lite höstkläder?! Så jag klickade hem denna långa sköna kofta från H&M. Jag kör på grått, grått och grått som jag ska blanda upp med mina rosa plagg tex.

bild: h&m.com

Mössa måste man ha när det är kallt, och jag tyckte den här var söt.

bild: h&m.com

Matchande vantar till. Sen klickade jag lite till och beställde lite makeup och annat smått och gott!

bild: h&m.com

Den här kappan är jag sugen på!


bild: h&m.com
Eller den här kanske? Vad tycker ni? Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker den fina grå med knyband i midjan. Krams

Anonym sa...

Det är faaaarligt med klickeli-klick....
Men snygga kläder! Gissa om jag längtar tills jag kan sätta på mig vanliga kläder igen!!!!

Ha en bra dag! KRAMAR!