11 september 2008

jaha...

Nä, blev hemma idag. Typiskt! Jag som hoppades att förkylningen mirakulöst skulle försvinna till idag. Snorig, hostig, fryser och är tung i huvudet. Dessutom är jag precis som en karl när jag blir sjuk, det är mest synd om mig i hela världen! Haha, bara så ni vet.

Har sovit hela förmiddagen och suttit vid datorn och drömt mig bort bland inredning och fått lite inspration till vardagsrummet. Pojkarnas rum ska också göras om igen, men där har jag ännu inte fått klart för mig hur det ska bli. Det är nog för att jag har huvudet fullt med vardagsrum...och snor...

Nu ska jag nog bädda ner mig i soffan och glo på film, och hoppas på att hjärtat köper med sig nån mat till mig när han slutar jobba. Orkar då verkligen inte laga någon, och det är hemskt synd om mig...tänk om jag hade legat hemma hos min mamma och blivit bortskämt och ompysslad. Kram från en mycket liten och ynklig Sofia

Inga kommentarer: