19 augusti 2008

powerwalk by night...

Hur söt får man vara...?

Kom precis hem från en powerwalk, en sen sådan. Men, vad skönt det är att få "gå av sig" ordentligt. Man blir lite svettig och harmonisk, och precis efteråt kryper det lite i benen när man varvar ner. Känner ni igen er? Tippan hon har då rört på sig mer än vanligt idag. Dom små benen har först sprungit runt hela förmiddagen i stallet, och efter klockan ett när husse kom hem var det skogsrunda på en timme som gällde, och nu på kvällen denna powerwalk. Kan säga att hon sover sött i soffan, väldigt nöjd. Nu ska jag ta en dusch och krypa ner bredvid mitt hjärta i sängen. Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

En pw är aldrig fel på kvällskvisten :) Ja, det brukar ju kunna vara det. (järnbrist alltså) Men äter redan tillskott mot det, och har gjort ganska länge. Det är konstigt att det har varit under hela våren/sommaren då man brukar vara pigg pga den härliga solen. Om jag inte får någon ordning på det får jag väl helt enkelt gå till farbror doktorn och ta lite prover. Just nu tror jag att jag har problem med binjurarna. Man hittar så många symptom som stämmer med olika sjukdommar när man tittar på nätet. Otäckt! :) Kraaamis

Ida sa...

Naaaww.. så söt hon är! :) Mysigt där i soffan ju!
Kramar!