17 augusti 2008

lycklig...

Jobbade i natt, jag på Bolle och Hjärtat på S2. Det var lugnt på båda ställena, bara lite nekanden i dörren, avvisande och avlägsnanden av berusade och en och annan otrevlig som fick gå hem. Alltså ett helt vanligt vaktpass. Vi får inte glömma MYCKET skitsnack med kollegorna! Det är alltid trevligt.

Idag har vi en sån där skön slappardag. Sov ganska länge, eller till halv tio ungefär, och man kommer ju inte i säng före halv fyra när man jobbar på krogen, men hundarna tyckte det var dags att kliva upp då. Gjorde frukost och la mig i soffan för att kolla på film, och inte vilken film som helst, utan "Sex and the city-The Movie", som min kära man fixat hem åt mig! Gissa om jag är lycklig?! Den är såå himla bra! Såg den på bio och ska se den många gånger till, haha!

Vi har åkt hoj idag, käkat på thaien och hälsat på min mormor och morfar. Mormor har köpt en underbart söt liten blandrasvalp, Mr Morris. Lägger in bilder på honom sen. Har precis laddat upp med varsin påse lösviktsgodis och ska se på film. Lagom väder för det då det bara regnar och är grått utanför. Ha en skön söndagkväll. Kram på er

Inga kommentarer: