21 augusti 2008

en sån vill jag också ha...

Ni kanske trodde att jag hade skrivit färdigt om min nya cykel nu, men det har jag ju inte. För jag måste ju berätta att så gott som varje gång jag cyklar till och från jobbet, är det någon som kommenterar den.
Som idag när jag cyklade till jobbet var det en tjej, som sa till en annan tjej, -Kolla cykeln, ååå en sån vill jag också ha!
Eller nu när jag cyklade hem från jobbet, så ropade en kille...-Oh kolla, fan vilken häftig bike, ge mig! Hmm, lite ovanligt eftersom den är rosa, men han kanske ville ha den i en annan färg, fast han får gärna gilla rosa för min del, haha! Hur som helt så cyklar jag fram med näsan i vädret och bara njuter...Haha! Inte riktigt kanske, men nära på.

Red gjorde jag imorse och då dressyr i ridhuset. Tippan satt i mitten och såg ut som hon höll lektion för oss. Käkade en god Ceasarsallad med Lotta innan vi började jobba. Fy och usch vad vi har mycket att göra i butiken nu. Påfyllning från alla leverantörer, pallar överallt, kampanj som börjar i helgen. Stökigt och bökigt helt enkelt! Nu ska jag sola och gå långis med Tippan. Kram på er

1 kommentar:

miss coctail sa...

Vilken supersnygg cykel! Den får mig att vilja dumpa bilen och börja cykla överallt istället! Jag är riktigt avundsjuk! Vi får ses snart och se på filmen! Kram