28 augusti 2008

duktig häst...

Nu börjar vi äntligen få undan lite på jobbet, men vi har slitit hela veckan för det kan jag lova. Tur att vi är ett så bra team! Hjärtat kom och hämtade mig på jobbet, eftersom han skjutsade förbi mig då vi skulle åta lunch, och jag inte hade någon bil. Eller cykel för den delen, och jag hoppas att det funkar att cykla hela nästa vecka. Det beror på väder och om jag har tider att passa eller ärenden att uträtta, där jag behöver bilen. Men jag gillar verkligen att cykla, haha!

Jag, Hjärtat och E käkade lite rester när jag kom hem. Vi hade över från tre olika måltider, så det passade bra. O och M var ute på annat håll och kom hem senare. Jag bytte om till stallkläder och åkte till stallet, där jag mötte upp Anna. Vi gjorde iordning våra hästar och byggde lite hinder, sen tränade vi tillsammans. TC gick skitbra! Känns skönt inför helgen, då det är hoppkurs för oss båda för Fredrik Wahlert i Hedemora. Ska bli så himla skoj!

Nu är TC nytvättad och fin och står inne med täcke och torkar över natten, tillsammans med Fresh. Jag hinner inte tvätta honom imorgon och jag vill att han ska vara ren och fin när jag åker på kurs.

Nu ska jag surfa runt lite, bädda rent och helst hänga in lite rentvätt. Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt med kurs. Hoppas kameran var med så vi får se lite bilder :) Kraaam