03 juli 2008

World dog show 2008

Idag kan jag stolt meddela att min kära vän Lena och hennes sambo Andreas, som driver dvärgpinscherkenneln Mr and Mrs vann med sin hane idag och kan numera titulera sig Worldwinner 2008. Det är riktigt stort! Mega grattis till er! Ni är så duktiga! Detta måste firas!

Imorgon bär det av till Stockholm och världsutställningen för hundar. Det är jag, Lotta och Erika som åker. Tåget går ner 07.52 och sen blir det hundar för hela slanten. På kvällen är vi bjudna på middag. Lördagen blir det också utställning och sen hemresa. Det ska bli skoj!

Nu måste jag packa och göra mig iordning och pyssla lite. Vi hörs sen! Tror datorn får stanna hemma. Jag uppar på lördag eller söndag. Kram på er

1 kommentar:

- sa...

Jaa, nu är det nog dags att ses igen :) grillning hemma på pappas altan snart kanske? När jossan fyller ungefär? Kramis kramis