09 juli 2008

musik påverkar...

Idag har jag hunnit med en del, trots att semesterdagar går himla mycket fortare än vanliga dagar...knepigt det där! Fixade lite här hemma på förmiddagen med sånt som måste göras. Efter lunch åkte jag och hjärtat och storhandlade mat. Klockan två hade jag tid på Nova intitutet för frans och bryn färgning, och lite vaxning. Efteråt passade jag på att gå i lite olika affärer på stan, när jag ändå var där. Lifestyle har mycket härliga inredningsdetaljer tex så har dom precis fått in en plåtpostlåda, som är lite lägre och bredare än dom traditionella postlådorna som dom salufört ett tag. Jag vill ha den inne i köket och stoppa post och räkningar i, så vi slipper ha dom på bänken. Den jag vill ha är vit med grå text.

Jag var också in i en butik som heter Drömhuset, och dom har massor av fint där med, men jag störde mig på deras musik dom spelade, ni vet sådan där avslappningsmusik man ska bli lugn och harmonisk av, men i den här hade dom lagt in delfinläten, tror jag det var, och det funkade verkligen inte på mig, för varje gång lätet kom lät delfinerna alldeles ledsna och rädda och jag blev illa till mods, så jag fick lov att gå därifrån. Tänk vad man kan vara känslig ibland, och oftast när det gäller djur såklart.

Åkte vidare till Kupolen och bytte samt köpte kläder till hjärtat. Själv hittade jag lite småplock som behövdes. En makeup väska, peelingvantar, hårspännen, produkter för god tandhälsa och en duk till köket.

Igår hade vi 1000st ungdomar på Cozmoz laserdisco. Ikväll är jag rädd för att det blir fullt, innan alla kommit in, för ikväll kör Sle Calypso sin partyshow, vilken ungdomarna älskar! Kram på er

Inga kommentarer: