20 juli 2008

lite frågor o svar...

1. Hur gammal är du om fem år? Hmm...38 för bövelen, hehe!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Med hjärtat!
3. Hur lång är du? 170cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? På bio, så var det Sex and the city filmen. Helt suverän!
5. Vem ringde du senast? Backman...
6. Vem ringde dig senast? E för att fråga om jag kunde klippa honom imorgon.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Från hjärtat, puss puss puss...16 gånger haha!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag messar helst.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Aldrig gifta, och separerade när jag var liten.
10. När såg du senast din mamma? Den 5 juli i Stockholm.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du i dag? Efter nattjobb, 13.30
13. Vilken är din favoritjulsång? Hmm...vet inte...
14. Vilken är din favoritplats? Hemma med hjärtat.
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, jag kommer inte på nåt...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vill bo med hjärtat i ett litet torp vid en sjö.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmar
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När en kollega sjöng, spelade gitarr och spexade.
19. Hur stor är din säng? 180*200cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Vi har en bärbar och en stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har två, maken två.
23. Hur många landskap har du bott i? Tre tror jag...
24. Vilka städer har du bott i? Har bott på många ställen, men städer,Stockholm o Borlänge...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
26. Är du social? Både och faktiskt, ibland vill jag bara vara själv också.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad i olika former, polka mfl.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Ingen speciell, det finns så himla många!
29. Tycker du om kinamat? Ja, nästan all mat!
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Oftast ett glas mjölk, annars the.
32. Sover du på någon särskild sida? Kan sova både på sidan, magen och ryggen.
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa/kela? Yes!
35. Är du en beroendemänniska? Beror på... Marabou mjölkchoklad en viss vecka i månaden.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte vad jag vet...
37. Vill du ha barn? Hm...man ska aldrig säga aldrig.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, så där, men skulle vilja ha lätt för språk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, och jag hoppas jag slipper!
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet utomlands, där det har rätt temperatur!
41. Vad spenderar du helst pengar på?Inredning och kläder (skriver som Millan här)
42. Äger du dyrbara smycken? Dyrbara för mig... från mitt hjärta.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hm...Roomservice och Lyxfällan mfl.
44. Kan du rulla med tungan? Rulla, hur då?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Björn Gustafsson, för övrigt är jag som gladast när jag är med min man.
46. Sover du med gosedjur? Haha, nej det är fullt i sängen ändå, med man och hundar.
47. Vad har du för ringsignal? Vinjettmusiken till Sex and the city, såklart!
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Inte jag, men jag tror mormor har det.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En kalender från Royal Canin.
50. Flirtar du mycket? Ja med min man.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja tror det på den gamla bilen, men inte den nya.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, men har blivit stoppad och utskälld, haha!
53. Vilken var den senaste boken du läste? Oj, pinsamt...läser typ aldrig.
54. Läser du någon dagstidning? Bara på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Öh, hur gör man då? Sjunger gör jag däremot.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?Mix Megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar angående hopptävlingar.
59. När var du i kyrkan senast? På O´s skolavslutning.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Dick och Christer, båda är tyvärr döda.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Tror det är en vecka...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skojsigt skojsigt att läsa dina svar gums! Kram kram!

Nutti sa...

Svar Milla:
Ja jag glömde ju att skriva att det var lånat från dig... Kram på dig

Anonym sa...

Roligt med frågos & svar! =) Kramis