31 juli 2008

konsert...

Huga, vaknade för en stund sen med huvudvärk. Hatar att ha ont i huvudet, svårt att fungera som vanligt då. Jag var och jobbade igår som vakt på en Lars Winnerbäck konsert, som hölls i Säterdalen. Det var fint väder och ca 3500 besökare. Det var några som fick åka hem för fylla, och lite småtjafs, men i det stora hela väldigt lugnt.

På morgonen var jag och Tippis till stallet. Jag gav hästarna hö och packade massor av hösäckar medans hästarna åt. Passade även på att städa lite i stallet och gjorde rent vid höbordet. Efter det red jag TC på utebanan och skuttade lite småhinder.

När jag kom hem sorterade jag lite papper och städade undan. Jag och hjärtat åt lunch, innan det var dags för Tippan och mig att gå på långis. Shorts och bikinitop var alldeles lagom i den sköna värmen. Vi gick långa kovändan och Tippis var lös och sprang hela tiden. När vi kom till Tunaån så doppade jag henne där, så hon fick lite svalka. Sen knatade vi hem ganska lagom tills det var dags för mig att duscha och göra mig iordning för vaktjobbet.

Hinner tyvärr inte börja lägga in bilder från resan nu, men jag gör det så fort jag hinner. Kram på er

Inga kommentarer: