11 juni 2008

grattis mamma...

Grattis till min kära mamma som har fått ett nytt jobb! Hoppas du ska trivas bra!

Grattis till syster Josefine som idag har slutat nian och börjar gymnasiet till hösten! Långväga ska hon flytta också, ända till Göteborg. Hoppas det blir kalasbra!

Det har blivit riktigt kallt ute. Det var ju över 30 grader varmt i helgen, vilket jag älskar! Nu är det jacka eller långärmat som gäller. Det kommer lite småstänk av regn och jag vill helst krypa ner i soffan och glo på film. Det var också det jag gjorde, när jag varit i stallet och ridit. På hemvägen köpte jag fika och hälsade på hos Fredrik och Filippa. Det var bara Fredrik hemma med lillkillen Rasmus. Han är precis ett år och så söt. Han har lärt sig att flirta, med båda ögonen, hihi!

Nu ska jag bädda ner mig och se några avsnitt av Sex and the city, som tröst för dåligt väder, att jag har ätit massor med onyttigt och att jag har magont pga den veckan (jobbigt att va tjej). Kram på er

Inga kommentarer: