21 april 2008

Världsdcupen...snart så...

Nu har veckan äntligen kommit, då vi ska få åka till Göteborg för världscupfinal i hästhoppning, och en massa jippon på Scandinavium. Jag, Lena och Anna åker på torsdag och kommer hem på söndag. Vi ska bo på hotell i Götet, och det är häst för hela slanten! Dom har ju en stor mässa med ALLT du kan tänka dig för häst och ryttare, så dom sparade slantarna lär ju gå åt i ett nafs. Ser fram emot detta och hoppas vi får superskoj!

Idag fixade jag lite här hemma på fm och passade på att åka och sola en vända, innan det var dags att göra sig iordning och åka och jobba. Det var det dags för massage på jobbet, och gissa om det var välbehövligt. Efter jobbet skyndade jag mig till stallet, där Lena väntade. Vi red ut i skogen på våra pållar och det var helt underbart! Soligt och varmt fastän klockan var över sju på kvällen. Jag älskar våren och sommaren! Allt går så mycket lättare, bara solen skiner! Nattade hästarna innan jag åkte hemöver. Hämtade O på hans karteträning och väl hemma igen, käkade vi tillsammans innan det var läggdags för pojkarna. Nu ska jag sova så jag orkar upp till stallet klockan sex imorgon bitti, men först några avsnitt av Sex and the city. Kram på er!

Inga kommentarer: