23 april 2008

kan inte packa...

Ni som känner mig vet att jag inte kan packa, ja iaf inte i tid. Jämt när jag ska någonstans måste jag tydligen vänta med att packa till sent in på natten. Vad är det för fel, tänker ni?! Och ja, det undrar jag också. Har ju alltid med mig allt och glömmer sällan nåt, och när jag väl sätter igång själva packandet går det ju rätt fort... Men jag vet inte varför jag måste göra det så himla sent!

Nog om det och lite mer om vad jag gjort idag. Var till stallet imorse och fixade klart till TC. Lunchade med Lotta och hjärtat på stan innan jobbet. Vi käkade på Tzatziki och det var både gott och länge sen jag var där. På jobbet var det rätt rörigt hela dagen och när jag slutade skulle jag egentligen iväg och hoppträna, men jag avblåste det hela. Skulle bli sent och A skulle iväg och jobba och då hade E fått lov att följa med, samt att det där med packningen stod på listan...haha!

Imorgon rider jag på morgonen innan jobbet. Klämmer in en lunch med Lotta och sen är det jobb till 17 då det bär av till Göteborg. Så mina kära bloggisar, jag hör av mig och rapporterar så fort jag kan. Ha en underbar helg, det tänker jag ha. Kram på er!

Inga kommentarer: