20 januari 2008

SOLEN!!!

Jo, idag har den lyst på oss, och det var inte en dag för tidigt. Man blir både pigg och glad när man ser lite solljus. Jag och darling tog med oss hundarna ut i skogen och gick en lång härlig promenad, med sol och två grader varmt. Efteråt var det skönt att komma hem och äta lunch. Nu har vi plockat undan lite här hemma och inväntar svär- far och mor, samt svåger och svägerska med barn, för födelsedagsfika för Anders. Sen bär det av till stallet ikväll. Darling ska också dit, för på söndagkvällar hyr brukshundsklubben ridhuset för hundträning.

Igår efter ridning och stalltjänst, så kom Lena hit och vi käkade tillsammans allihopa, innan det var dags för hjärtat att åka och jobba och Y åkte till sina kompisar. Jag och Lena åkte och hyrde filmer och myste ner oss i soffan. Ja, och jag har fuskat igen... godis till filmen, men nu banne mig får det vara nog med fusk. Fast jag tänker fuska på min födelsedag iaf...hehe! Kram

2 kommentarer:

Ida sa...

Sol är underbart, man blir så glad! :) Och det är klart man får fuska på sin födelsedag! Är inte så länge kvar nu, vaf önskar sig fröken?
Hoppas ni har det bra där hemma, kramar!

- sa...

Nu är det dags att uppdatera lite snart tror jag :) Och lägg in lite kort också, vore roligt att se på TC, Tipps och annat i vardagen :) Kramis