19 januari 2008

god mat...

Jag och mitt stora födelsedagsbarn *hehe* var ut och åt igår kväll på restaurang S1. Man måste få fuska lite ibland, verkar dumt att inte få fira födelsedag iaf. Till förrätt åt vi vitlöksbröd och vitlöksmarinerade gröna och svarta oliver. Till varmrätt åt hjärtat plankstek och jag åt grillad entrecot med rödvinssås, bea och potatisgratäng. Till det var det även hackade haricot verts och hackad rödlök, samt ett supergott rödvinssmör av något slag. Till efterrätt tog darling en irish coffe och jag en kula kaffeglass och hemgjord choklad tryffel. Jag säger bara mums!!!

Behöver jag säga att jag var proppmätt?! Senare på kvällen tog Tippis och jag en lång promenad och efter en dryg timme började magen kännas någorlunda normal igen *ler*

Idag har jag ridit TC på förmiddagen. Tur att ridhuset finns för här är det halvt storm och regn, så nu ska jag tillbaka till stallet och ta in hästarna, så dom slipper stå ute i det här ovädret. Kram

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Hälsa o gratta A i efterskott! Jag har oxå fuskat idag, det blev BK på väg hem från utställningen.. i mon blire lååång-prommis! Ha en fortsatt bra helg, syns på måndag! Kraam