17 januari 2008

jobbfix & hemfix...

Imorse var jag och darling på möte i Falun med dom andra familjehemen, som även dom har fosterbarn placerade hos sig. Det är en trevlig grupp, och vi har alltid massor att prata om och utbyta erfarenheter med varandra är nyttigt. Vi käkade lunch efteråt, på thai innan jag åkte och jobbade. Jag fick mycket gjort på jobbet idag, och gjorde klart två project som jag tänkt göra en tid. Skönt när man äntligen kommer till skott med sånt som ska göras.

Nu på kvällen har jag varit i stallet några timmar och fixat och donat, och förstås ridit TC. På vägen hem var jag förbi och köpte med mig lite mat hem. Har sen dess legat i soffan och glott på TV, som värsta soffpotatisen, hehe! Nu i helgen är jag ledig och då ska det storstädas, tvättas och fixas här hemma tänkte jag. Det är inte så stökigt här på mellanvåningen, men i dressingroomet nere behöver det städas rejält. Det skulle ha gjorts om lite också så det blir mer och bättre förvaring för skor och flera plagg, men det får bli efter köket som står först på tur. Groventrén behöver städas av också. Blir fort stökigt med allas skor och jackor, stallkläder, hund/skogskläder när man är fem i familjen, men vi slipper iaf ha allt uppe i den vanliga hallen och det är jag väldans glad över.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon. Kram

Inga kommentarer: