28 januari 2008

öh...pust...suck...

Jag idag...


Måndagar är ibland så himla jobbiga. Den här dagen har bara varit trög, tråkig och jobbig. Jag har varit så trött hela dagen. Det började imorse strax innan min klocka ringde, då hade kärleken redan varit uppe och skickat barnen till sina skolor, och kom och kröp ner i sängen igen. Det är ju det mysigaste jag vet, när han håller om mig, och har mig i sin famn, tror ni det var lätt att gå upp då?! Nä, just det för jag somnade om och sov alldeles för länge. När jag äntligen kom upp, skyndade jag mig till stallet, för att mocka och göra maten, och sen vidare hem igen, precis för att hinna byta om och åka direkt till jobbet. Jag hann varken med att äta lunch eller duscha, så hela dagen har jag varit trött, hungrig lite smågrinig (den veckan också) och känt mig oduschad och ofräsch. Hur kul är det?! Suck säger jag bara! Ja, jag vet att det är typ I-lands problem, men jag lever ju här, och det är mina problem, så det så! Jag hoppas jag mår bättre imorgon, och att jag hinner med det jag vill hinna som, ridning, dusch, lunch, jobb, sola, långprommis med Tippis och förstås pussa en massa på min älskling!

Nu ska jag gå ner och kolla på några avsnitt av min absoluta favoritserie, Sex and the city. Kram

2 kommentarer:

- sa...

Sånna dagar är inte så roliga :/ Men vad bra att du är ledig på lördagen, och inte bryr vi oss om någon oreda, det viktigaste är ju att få sjunga lite för födelsedagsbarnet =) Vi tänkte ta oss in på Abiouse också, visst har väl dem öppet en lördag? Kramis

- sa...

Ja, vi tänkte komma på fm, då jag har insläpp senare på dagen. Det blir nog alla 3 systrarna + pappsen. Nya pållisen vill ju ha mera grejor har hon sagt, så tänkte passa på att shoppa lite. Men det vet inte pappsen om ännu, hihi! =)

Vad önskar du dig då? Presentkort på IKEA tyckte jag jag hörde något om. Något annat?