02 november 2007

lyckad hoppträning...

Eftersom min lastbil fortfarande står på tre hjul, (igen) så fick jag låna Annas transport till hoppträningen ikväll. Det var bra, för jag vill hålla i träningen nu. Hela träningen gick kalasbra, och alla övningar kändes lätta, och jag fick mycket beröm av min tränare. Skönt att det äntligen släpper, och att det börjar gå bra igen. Det är ju det man tränar för.

För övrigt har dagen bestått av stalltjänt på morgonkvisten och jobb som vanligt. Lunchade med Lotta på Tzaziki, innan vi började jobba. Vi hade fått massor med varor, och självklart såna pallar med mycket småplock som tar en väldans massa tid. Vi som städat och gjort så fint i hela butiken, men nu ser det ut som f *n igen. Bara att jobba på mellan kunderna, så vi får det fint igen.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen i säng för jag är faktiskt riktigt trött efter en lång dag. Imorgon jobbar jag först på DM på dagen och sen på natten som vakt i Falun. Men på lördag blev jag ledig på dagen från DM, för det är röd dag. Riktigt skönt, för nattjobb två nätter i rad blir man trött av. Gäsp! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt ändå när det är mycket att göra på jobbet, då går tiden fort! Hoppas allt är bra med er, kramis!