07 september 2007

håller tummarna...

Idag håller jag tummar och tår för att min goa vän Lenas tilltänkta häst, går igenom besiktningen. För om den gör det, så blir Lena med häst. Vi ska stå i samma stall, hjälpas åt med träningar och åka på kurser tillsammans, och såsmåningom tävla på samma tävlingar. Så himla roligt om det här går vägen. Känns som den här dagen kommer att bli lång, innan vi får något besked om hur det har gått. Lycka till!

Igår på jobbet fick jag ett infall, och målade om alla fyra skyltfönstren på den norra sidan. Idag ska jag se hur färgen blev, och om jag måste stryka en gång till kanske. Vår färg är ju röd, så det blev rött även här. Och som ni vet, är röd en stark färg... men jag hoppas det blev bra. Kram

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

jag såg det och det var ju superfint!!