12 augusti 2007

Bröllopsdag!

Tidningsurklipp

Nu har det redan gått ett helt år sen jag och Älsklingen gifte oss i Stora Tuna kyrka, den 12 augusti 2006. Det var en helt underbar dag från morgon till kväll. Vi hade ca 80 gäster med middag efter vigseln och bröllopsfest natten lång. Visar några bilder från albumet från vår lyckliga dag.


Mina vackra systrar som var tärnor. Fr v Hanna, Ida och Josefine.

Vi fick som en överraskning från våran toastmaster, TC, att få åka finbil från kyrkan till festplatsen. Tack till er alla som medverkade och gjorde denna dag så underbar och minnesvärd. Kram

Psst, jag fick en 3tim spa behandling vid valfritt tillfälle på Haga spa av hjärtat imorse. Ikväll ska vi ut och äta och mysa lite. Kram igen

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på första bröllopsdagen! Så fina kort, tycker man varje gång man ser dem :) ååh, en spa-behandling lät ju inte helt fel, ha det så mysigt ikväll :)

m i l l a h . s e sa...

GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN!!!!!
Jag minns det som igår, det var en UNDERBAR dag!!!!!
Tusen tack för att vi fick vara med :)
Massa kramisar!!!!

Anonym sa...

Oh nice med lite spa!!
Håller med Millan, det var en jättefin dag..
Kram

Nutti sa...

Svar Hanna:
Tack så mycket! Jag har faktiskt inte tittat på korten på jättelänge, så det var kul att ta fram dem igen.Kram

Svar Milla:
Tack så mycket! Tack för att ni ville vara med. Måste kolla i albumet igen, som ni i möhippegänget gjorde. Kram

Svar Erika:
Ska bli skönt att bli ompysslad. Tack för det. Kram