10 augusti 2007

alldeles ensam...


Idag har min darling åkt på hojträff över helgen. Jag skulle också varit med om det inte hade varit för att jag jobbade. Men jag hoppas jag kan följa med nästa gång. Här hemma är det väldigt tomt utan både barn och man. Bara jag och hundarna. Ska jobba idag men är ledig lördag och söndag. Åker med Anna i stallet på tävling imorgon. Jag ska själv inte tävla, utan bara titta på. Ska bli skoj, man blir alltid själv lite extra taggad när man ser andra tävla. Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, blir nog en hemmakväll i soffan med film och en hög med hundar. Inte så dumt det heller!


Hojen packad och klar för avresa. Tror dom blev tolv stycken i följet härifrån. Hoppas alla får roligt och att dom får vädret på sin sida. Inte kul att varken köra eller tälta i regn. Ses på söndag min darling, då vi har bröllopsdag, vår allra första! Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, tänk att det redan har gått ett år sen ni gifte er! vad fort tiden går. Snart är det nog min och Henriks tur :) Om tre-fyra år räknas som snart, hihi. Ja du, inte har du missat något som inte varit på Cityfesten, och i år har jag hört att det var lite sämre än vanligt också. Nu måste jag göra mig iordning för lite arbete. Kraaaamis!

Nutti sa...

Svar Lillasyster:
Ja visst går det fort?! Tyckte det var alldeles nyss vi provade klänningar och fixade hår... Ja gift er snart! Vill gå på bröllop.
Puss på dig

Anonym sa...

Oj, ett år redan! Känns som igår ;) Hoppas ni får en underbar dag tillsammans! Kram

Anonym sa...

Åh, då har du ngt att se fram emot:) Grattis i förskott!
Hoppas att vädret är bättre där de är än här.
Ha en fin helg.
Mvh Lallis

Nutti sa...

Svar Lallis:
Tackar! Regn här och där mc-träffen är, tyvärr! Ska kika in till dig på din sida.
Mvh Sofia