10 juli 2007

skumdisco...

Tänk att det kan vara så poppis att vara på skumdisco! Vi hade ca 700 ungdomar inne på Cozmoz och alla ville var med och dansa och "bada" i skummet. Fick lov att knäppa med mobilen så ni skulle få se hur det såg ut. Vi hade två dansgolv, ett inne och ett ute, där dom hade själva skummet. Bra tänkte jag när jag började på kvällen, då blir det ju inte så kladdigt inne iaf. Pyttsan, vad jag hade fel. Dom sprang ju in och ut hela tiden, och i skummet följde även en massa grus in i lokalen, så det såg f****vligt när vi stängde. Hela golvet var täckt med damm och grus, så när dom sopade efteråt såg det ut som rökmaskinen var igång. Men vad gör det, ungdomarna hade ju kul iaf.
Fint va!!!
Idag började vi med att sova enda till klockan elva, så vi tog hela familjen och åkte ner på stan, och åt buffé på thairestaurangen. Vi satt på uteserveringen i solen och min vän Vincent gjorde oss sällskap. Sen tog vi en sväng förbi TC och Nicebike, och kollade på packväskor inför helgen, då vi åker till Gotland. Vi måste mäta lite på hojen först, så vi köpte inga idag. Hem igen för att hämta doggsen, sen tog vi en härlig skogsprommenad, och Nova passade på att simma i en sjö vi passerade. Hon fullkomligt ääälskar vatten. Nu är A ute och fixar det sista med lastbilen och den nya växellådan, och jag ska åka till min häst. Ikväll är det vaktjobb igen. Kram

Inga kommentarer: