15 juni 2007

Kryssning med utbildning och sköj!


Här är mina resekamrater, Malin, Milla, Magnus

och Linnea.

Det hör ju till att man dricker lite redan på bussen. så vi skulle inte vara sämre, men det är ju strängligen förbjudet, och vi ville inte bli avkastade från bussen, så vi gömde vår dricka i, ja just det, glasögonfodralet! Haha!

Först hade vi utbildnig i fyra timmar när vi klev på båten, sen middag och partaj. Men jag glömde kameran. Här är vi framme i Helsingfors, där vi spanar in marknaden.

Mycket vackra blommor...

...i härliga färger.

Linnea på väg ut ur bild, hon kanske flyr dom otäcka pälsarna...

Fräscha grönsaker i massor.

Lite olika vyer från hamnen.

Sött litet hus.

Lite regnigt och grått i Helsingfors.


Vi hann inte så mycket mer än att äta lunch innan det var dags att kliva på båten igen. Fast varför jag knäppte på den här båten vet jag inte, vi åkte med en annan, haha!

Magnus och Milla
Sen hade vi utbildning igen, och efter det middag och mera partaj! Trevlig har vi haft och tack för härligt resesällskap. Kram på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Vad ni verkar haft skojsigt, roligt att komma bort lite ibland :) Är du i Falun och spanar idag? Av någon märklig anledning gick det endast TVÅ tåg både lördag & söndag... Konstigt, brukar ju gå många fler har jag för mig... Nu ska jag spana hur bussarna går istället. & titta vilken tid det börjar på söndagen. Kraaaaaamis

Nutti sa...

Svar Hanna:
Ja vi hade det himla skojsigt! Vad roligt om vi ses på söndag på SM hoppningarna. Hör av dig närmare.
Kramelikram

Anonym sa...

Inne och kikar på bilderna via Milla. Mysigt! Ni verkar ha haft det superskoj! Tack för titten!!!

MVH Ulle

Nutti sa...

Svar Ulle:
Kul att få lite påhälsning! Tack för titten.
Mvh Sofia