20 maj 2007

Stallpyssel & hästtvätt...

Upp lördag morgon, väldigt trött, och for iväg till jobbet. Jobbade med Lotta och Malin, och vi hade lagom mycket att göra, med tanke på att jag var lite seg. Slutade klockan två, och åkte hem och åt lite mat. Pysslade en stund här hemma innan det var dags att hämta transporten, jag skulle låna. Lastbilens nya växellåda ligger ju fortfarande omonterad i bodelen. Jag och E åkte till stallet och mockade och pysslade innan vi red Tc. Joggade igenom honom och tog nåt litet skutt, sen gav jag mig för han kändes kanon. E skrittade av honom, det var ett tag sen han red nu.


Tc och jag på utebanan.


E är fotograf.

Vi tog in Tc och tvättade honom. Sen var det smörja grejor och packa bil som stod på schemat. Tänk att tiden alltid rinner iväg när man är i stallet, vi var klar närmare nio. A grillade goda hamburgare till oss trötta hästgalningar. Kram

Inga kommentarer: