21 februari 2007

Ny mobil...

Köpte en ny mobil härom veckan. Jag har haft mest Nokia, men senaste mobilen blev en Siemens M65. Ingen mobil jag rekommenderar! Efter att ha haft en stötsäker, ful grå och orange mobil, ville jag ha en tjejig och snygg mobil. Helst rosa då, men i butiken förstod jag att om dom inte riktigt lyckades med sin mobil dom tillverkat, så satte dom färgen rosa på utsidan, för då skulle den sälja i alla fall. *ler* Kanske var det inte riktigt så illa, men jag hittade en mobil som uppfyllde mina krav och önskningar, förutom färgen då! Sony Ericsson Z710i heter den och jag är hittills väldigt nöjd med den. Den har bla radio, vilket är bra i stallet tex, två megapixel kamera, som ger riktigt bra bilder och väldigt behagliga ljud och menyer. Lättanvänd! Rekommenderar den varmt. Kram


1 kommentar:

Anonym sa...

VAAA???? Det var det värsta jag hört, om man färgar mobilen rosa så säljer den iaf... pyttsan HA! Jag har genomskådat dig, du är bara avundsjuk på min fiiina, rooosa, braaiga, suuuper, duuuper, hyyyper mobil... Hehehehehehehehehee! Puss Puss