01 januari 2018

Nytt År, nya möjligheter...

Nu har jag haft Sunny i lite mer än en vecka. Hon är så trevlig att jobba med och har ett härligt psyke. Jag ska snart lägga upp en plan för utbildningen och planen för henne för 2018. Nytt år, nya möjligheter! 🐎
Imorgon börjar jag jobba igen efter 10 dagar julledighet, och hur skönt det än är att vara ledig, så gillar jag att få lite rutiner och ordning igen, och jag gillar ju mitt jobb! Vill att vägarna ska bli snöfria och torra så jag kan börja åka till ridhuset och träna med Sunny. Det är ju perfekt att kunna vara hemma på ridbanan, men jag vill ha variation. Vill kunna lasta henne själv, åka själv, att hon står stilla i transporten och att hon tycker att det är positivt att åka och roligt att se sig om. Ujuj jag har mycket planer för detta nya år! 😃

Inga kommentarer: