28 augusti 2017

Bra jäkla måndag...

Måndagar kan ju kännas både lite jobbiga och även som bästa dagen för att starta något nytt. Idag har jag inget nytt projekt på gång, men ett ständigt pågående, att gå ner i vikt och känna mig stark och frisk. Kämpar ju som vanligt i motvind med min dumma hypotyreos som gör att min förbränning och ämnesomsättning inte funkar så bra. Hur som helst, jag klev upp 05.30 och gick pw med hundarna i dimman. Joggade ungefär halva sträckan och det var superskönt! Jobbet gick fint och var roligt som vanligt. När jag kom hem var jag lite trött och var lite osäker på om jag skulle orka träna. Började städa och vika in rentvätt och plockade och dammade osv, så tänkte jag att det får väl räcka för idag, men så tänkte jag att det skulle vara så himla skönt att träna och att jag skulle vara så nöjd med min prestation efteråt om jag tränade. Sagt och gjort, styrketräningen gick superbra och det är så härligt med dessa endorfiner efter träning. 😃💪🏋️‍♀️ Så nu har jag nystädat hus och har tränat! Bra jäkla måndag och start på veckan.

Inga kommentarer: