12 mars 2017

Long time...

Oj vad länge sedan jag bloggade! Nu har jag så mycket att skriva så jag inte vet var jag ska börja. Jobbet går bra och jag trivs jättebra! Har nyss varit på kurs med jobbet i Stockholm, som för övrigt var jättebra! Anders har opererat ett lipom på halsen, en godartad tumör som inte är farlig men växer, och sitter illa. Det skulle bli en kort dagkirururgi, men slutade med en flera timmar lång operation, och extrainkallade kirurger, fyra timmar på uppvaket och sen blev han inlagd på en avdelning. Nu mår han bra igen, ❤ men mina nerver har ännu en gång prövats, och Anders gör alltid allt till 100%. Ture har tidigare haft ont i magen och har nu varit till veterinären och gjort en utredning. Proverna visade att han har bra värden och verkar vara frisk! Underbart! Jag var så orolig, för när jag för flera år sedan gick till veterinären med Tippan, så visade det sig att hon hade tjocktarmscancer och inte gick att rädda. 💔 Tures magonda beror antagligen på lite stressmage och visade sig när det under en period var kallt ute och han inte kunde gå långa promenader som han älskar. Våra små killar får lätt kölkramp när det är riktigt kallt ute. Nu börjar äntligen vädret likna vår vissa dagar. Som jag längtar till vår och sommar! 🌞

Inga kommentarer: