12 augusti 2016

10-årig bröllopsdag idag!

Idag har vi varit gifta i 10 år och vi har varit tillsammans i härliga 13år. Min man och jag är bästa vänner och kompletterar varandra på ett bra sätt. Vi säger ofta samma sak när vi öppnar munnen och bryter tystnaden efter en lång stund. Vi älskar att umgås och går inte varandra på nerverna trots att vi bor i husbilen tätt inpå varandra, vi jobbar ihop och gör allt tillsammans. Han är min tvillingsjäl. Det enda negativa jag kan komma på är att vi är lite för lika vid fel tillfällen. Jag tänker på när vi båda glömmer bort att äta i tid för att vi är så uppe i någonting, och plötsligt har vi båda för lågt blodsocker och för lite ork att ens tänka ut en maträtt, och än mindre laga den. 😂 Men oftast räddar vi varandra och delar naturligt upp sysslorna hemma. Jag kan inte tänka mig ett liv utan min fantastiska man som är den mest godhjärtade människa jag känner, även om han ibland blir lite ivrig och fumlig när han är exalterad över något. Han är min stora trygghet och klippa här i livet. Hjärtat jag älskar Dig mest av allt! ❤ Du och jag för alltid ❤ Din lyckliga fru och livskamrat

3 kommentarer:

Lena sa...

Miljoners varma Gratulationer till er & kärleken <3 <3 <3

Stor Kram <3

Nutti sa...

Tack snälla du! ❤

Nutti sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.