22 maj 2016

Tränar på...

Nyttigt mellanmål jag kan tipsa om är proteinpudding med chokladsmak, vaniljkvarg, banan och jordgubbar. Slurp! Dagarna swishar förbi och jag har fyllt dom med allt från jobb, hundar och hemmafix, till träningen och bra mat. Måndag och tisdag pw och gym, onsdag långpromenad med hundarna på 1.2mil och inget gym. Var på ett möte på jobbet på morgonen och grattade sedan morfar på födelsedagen som han hade dagen efter.

Idag torsdags var jag med jobbet till Alborgen på teambuilding och på kvällen var vi ut och åt på Broken Dreams. Mycket trevlig dag!

Fredagen tillbringades först i Leksand med härlig hundpromenad och lunch sen hem till gymmet. Var så svettig efteråt och fick lov att handla på vägen hem från gymmet så jag tror jag skrämde slag på tanterna på affären! Haha!

Bra jäkla gympass iaf och premiärade med däckvält som avslutning.

Inga kommentarer: