17 maj 2016

Nostalgidag...

Idag lördags gjorde jag nåt jag fantiserat om i många år. Jag träffade mina barndomsvänner från lilla Näs där jag växte upp med min pappa. Vi lekte så gott som varje dag under uppväxten och har många minnen ihop. Från vänster Kiken, Loffan, Gåsen och Heidi. Bara smeknamnen var ju kul att bli påmind om!

Åsa och jag, tuffast på landet!

Gåsen, Kiken och jag Loffan. Så snygga! Min styvmor Maria är publik när vi uppträder!

Vi klädde väldigt ofta ut oss och här gifter vi oss medan lillebror Håkan får vara tärna.

Djur i alla raser och former hade vi alltid omkring oss. En härlig uppväxt med många minnen som väcktes till liv. Vi ska träffas igen! Glömde säga att jag flyttade efter nian och har sedan dess inte umgåtts med dessa sköningar!

1 kommentar:

Hanna sa...

Så kul att ni sågs! Håller med om att du var en cooling då. ��