06 april 2016

Produktiv onsdag...

Vissa dagar går allting smidigt och man får mycket gjort på ganska kort tid. Idag har varit en sån dag! Har städat hela huset, dammsugit, torkat, tvättat tre tvättar, lagat en låda, åtgärdat smågrejer som behövde skruvas och lagas, tagit reda på ren tvätt, sorterat in kläder, varit och tränat på gymmet, handlat, varit till växthuset och köpt en blomma och ändå var jag klar med allt det före fyra på eftermiddagen. Det e gött de!

Nåt mer som är gött är att sjön snart har sköljt helt! Som jag har längtat hela vintern! Svårt att se på bilden, men två sjöfåglar har myst omkring här runt bryggan idag och dykt efter mat och guppat omkring som fåglar gör! Mysfaktor hög! Jag blir lycklig av vatten, och av djur!

Dessa hundar vi har gör mig extra lycklig! Så fina själar och goa vänner. Ser ni vad stor Siggepojken börjar bli! ❤❤❤ Tre hjärtan till mina tre killar! Tack för en bra dag!

Inga kommentarer: