29 april 2016

Oj en vecka har gått...

Kom precis på att jag inte har bloggat på en hel vecka! Vad har hänt sen sist då?! Helgen bestod av jobb, och då menar jag faktiskt bara jobb. 8-23 lördag och söndag, hinner jag inte jag så mycket mer. Måndag då var jag ledig och tog med mig hundarna och åkte till mina systrar. Hämtade Ida på hennes jobb och vi åkte till Hanna i stallet och kikade på henne när hon red sin fina häst. Vi åkte in till Valbo och överraskade vår minsta syster Josefine på hennes jobb. Efter mysig middag åkte vi hem till Dalarna och husse.

Vet inte om ni ser, men ett svan par landade på vår lilla sjö igår. Tycker att dom är så vackra!

I onsdags mötte jag upp Josefine och hennes Daniel i Borlänge för en lunch och en Ikeavända. Dom hade varit på Fiskarheden Villan och planerat sitt nya kök till det hus dom håller på att bygga. Så spännande! Mysigt att få träffa alla systrar denna vecka.

För övrigt har jag jobbat onsdag natt som vakt på nattklubben. Däremot hade jag sett fram emot att träna hårt hela veckan, MEN jag har haft ont i halsen hela veckan! Grrrr...arg tjej! Idag fredag ska jag iallafall prova att träna. Kan inte hålla mig längre så det får bära eller brista. Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Mysigt att ses! Hoppas halsontet går över, inge roligt att vara krasslig :(