13 april 2016

Lite sol, lite gym och lite loppis...

Städade ihop lite här hemma, eller hängde undan några plagg, diskade, bäddade och torkade ytor, innan jag och hundarna tog en långpromenad. Gissa om gasell-ture sträckte ut över vidderna när jag släppte lös dem! Blir så lycklig när jag ser dem lyckliga! Kikade in på Tulavippan på väg hem. Alltså, det är säkert bara jag, men jag kan tycka det är så tragiskt att gå på loppis. Alla fula grejer som aldrig kommer att bli använda igen. För även om man kan hitta guldkorn bland skräpet ibland, så är det ju mest bara skräp. Det jag tycker om är ändå så jäkla dyrt så jag blir arg. Haha sorry men idag var en dålig loppisdag.

Kunde äta lunch ute på terrassen idag, även om vädret var mycket bättre soligare och varmare igår. Det blev ett bra pass på gymmet idag! Ökade på alla övningar! Nu ska jag kika på mina favorit-youtubers innan jag somnar. Kram

1 kommentar:

Lena sa...

Jag skriver verkligen under på dina ord & sorgligt... saker som betytt så mycket för en oftast gammal generation, är nu värdelöst & klassas som skräp... sorgligt...
Men! jag älskar att gå bland skrotet & fynda!! & hittar alltid massa bra att ha saker!! & det jag oftast vill ha kostar bara några kronor ha ha ;)

Visst är det en lisa för själen när man ser sin små hjärtan må gott!! <3

Varm kram i snö & kyla! <3