01 april 2016

Daftö camping...

Förstår varför Daftö är en 5-stjärnig camping. Här finns allt och det är väldigt välorganiserat. Tror att detta är ett paradis för barnfamiljer på sommaren då det finns ett stort piratlekland med åkattraktioner och poolområde bakom receptionen och restaurangen. Det ligger väldigt vackert vid havet och det är många som bor här år efter år med sina husvagnar med välordnade tomter och uteplatser, ja faktiskt hela uppväxta trädgårdar på sin husvagnsplats. Ibland ser man inte ens att det finns en inbyggd husvagn bakom allt. Det byggs "förstugor" och förtält och altaner och jättelyxiga uteplatser kring vagnarna så dom till slut inte syns. Kul att gå omkring och kolla på men inget för mig. Jag gillar husbil jag, så man kan röra på sig och se nya platser och insupa nya atmosfärer.

Sol idag också men mycket kallare än igår.

Vi spelade äventyrsgolf och jag förlorade. Kanske var tur det då jag har en förmåga (läs tur) att vinna i Skip-Bo, man vill ju behålla husfriden! ;)

Det blev havskräftor till lunch men inne i husbilen idag eftersom det blåste kallt ute. Imorgon stundar havsfiske då det är premiär för säsongen. Någon (läs Anders) är supertaggad och har ställt klockan! Kram på er! ❤

Inga kommentarer: