20 september 2015

Hösten är här...

Nu har björkarna här hemma börjat skifta lite i gult. Nätterna är kalla och vädret varierar mellan regn och sol. En blekare sol. Det känns så avlägset att jag för bara några veckor sedan låg på bryggan och solade och doppade mig flera gånger om dagen för att få svalka. För även om värmen denna sommar kom sent och inte varade länge, så är det det jag minns när jag tänker tillbaka. Tänker också våra härliga grillkvällar vi haft i vår alldeles nya trädgård vid vårt alldeles nya hus. Hur lycklig jag är över att vi trivs så bra här och hur det känns som att vi har hittat hem. Ännu mer lycklig är jag över att Hjärtat överlevde den där hemska dagen när han föll ihop hemma och jag skickade honom med ambulans till akuten och han hade förlorat 2,5 liter blod i en inre blödning i magen. Jag är också lycklig över att vår älskade lilla hund Macro mirakulöst blivit bättre och verkar må toppen, trots att han blev utdömd hos veterinären. Jag har så mycket att vara tacksam för och det är precis det jag är. ♥ Jag vill ha mina nära och kära omkring mig och jag vill bo i detta hus. Kram

Inga kommentarer: