08 september 2015

Dumma...

I förra inlägget hade jag lagt till flera fina foton på hur mysigt jag hade det här hemma med alla tända ljus osv. Första bilden var fotad från tv:en på Victorias Secret show och sista bilden från hur vackert det var över sjön vid solnedgången. Men ser ni några bilder??? Nä!!! För inlägget ville inte publiceras direkt, så jag laddade över alla mina bilder från mobilen till datorn (fick det äntligen att fungera) och när jag hade tömt mobilen skulle jag göra ett nytt försök att ladda upp blogginlägget och då är inlägget utan bilder. Bilder som jag inte kan hämta på mobilen längre. Orkar verkligen inte gå in på datorn för att göra om blogginlägget. Dessutom har jag ju backupp i Google foton men av någon anledning så har inget sparats där sen i maj??? Går bra för mitt lag nu... Nya bilder och nya tag imorgon! Godnatt!

1 kommentar:

Saija sa...

Skaffa en egen wordpressblogg istället :)
Kram