17 juni 2015

Trivs...

Nu har jag varit hemma sen i måndags fm. Så otroligt skönt att få krama och pussa på mina älsklingar och att få vara hemma! Har gått långpromenader med Ture och Macro och pysslat massor här hemma, både ute i trädgården och inne. Hjärtat skrattade åt mig när han kom hem från jobbet, och utbrast "Njuter du av att vara hemma älskling" efter att ha haft pysselmaraton från morgon till kväll, och grejat med något hela tiden.

Syrenerna blommor så fint på gården trots att dom var lite sena i starten i år pga av det kalla och regniga vädret. Nu håller vi tummarna för vackert väder på fredag då det är midsommarafton och vi ska ha fest i trädgården.

Vackra Dalarna!

1 kommentar:

Ida sa...

Underbart! Jag känner igen det där att man bara vill vara hemma... Och då jobbar jag ändå på hemmaplan, men det är så intensivt ibland. Men snart semester! Får du något ledigt då syster yster?