09 juni 2015

Bordsfix...

Idag har jag skruvat ihop en bordsskiva till terassen. Köpte bockar till ben och tänkte betsa det så det blir i samma färg som stolarna. Tog i lite med längden på bordet så det är hela 2,60m så vi ryms några stycken. Däremot är det inte så djupt för jag tycker inte att det behövs. Nu vill jag bygga sideboard som ska stå längs husväggen, och pyssla vidare med mina projekt, men hinner inte mer eftersom jag jobbar vakt inatt och åker till Stockholm imorgon för fem långa nätter i tunnelbanan. När jag kommer hem på måndag morgon är jag iaf ledig ca tre veckor från Stockholm och fler festivaler stundar.

Ture vill också vara med på bild! Vi gick långpromenad idag och då blev han biten på pungen stackarn, så den är svullen och ömmar. Nu har jag ätit god pepparbiff som Hjärtat lagat och måste snart dra på mig uniformen. Häj så länge!

Inga kommentarer: