02 maj 2015

Förra inlägget skulle publiceras inatt när jag skrev det men blogger ville annorlunda. Idag har jag sovit länge. Pysslat i källaren med att organisera. Har fortfarande rätt många kartonger kvar att öppna och sortera men nu är det iaf lite ordning på resten. Vi har grillat på kvällen men ätit inne då vädret är blött och rätt kallt fortfarande. Längtar tills värmen och solen återvänder. Denna natt skulle jag och Hjärtat jobbat vakt på krogen men det hade skett nåt misstag med schemat så jag blev ledig. Både trist och skönt. Har bara glott på tv med fint dvärgpinschersällskap och haft lite småtråkigt utan Hjärtat hemma. Imorgon blir det dubbeljobb med fotboll på dagen och krogen på natten, så jag får min beskärda del av jobb ändå. Nu ska jag fortsätta titta på Sex and the city! Kram

Inga kommentarer: